Toată lumea vorbește azi despre social media. Social Media este un termen care cuprinde multe canale de comunicare.
Toate aceste comunități adună 3,5 miliarde de oameni, ceea ce reprezintă 45% din populația lumii, așa cum a arătat studiul We Are Social anul trecut.
Vorbim despre o varietate de opțiuni: Facebook, LinkedIn, Instagram, Pinterest sau Twitter, Snapchat, TikTok doar pentru a numi câteva. Fiecare are stilul său și necesită abordări diferite.
Cu toate acestea, trebuie să vă asigurați ca brandul are același mesaj peste tot și că transmite aceeași imagine.
Apoi, vă puteți consolida strategia într-un cadru familiar publicului.
Iată o modalitate de a face acest lucru: proiectați un personaj reprezentativ al brandului, cu un limbaj și o voce clara pentru a fi utilizate în fiecare canal de mass-media.
Făcând acest lucru, vă conectați cu oamenii și îi faceți să aibă încredere în voi ca prieten care încearcă să vă ajute și nu ca o altă companie care încearcă să obțină banii lor.